performanzak

Lehenengo performanza:

Lehenengo egun honetan Didaktika doktorsek aurrera eraman zuten performanza.Disziplina honetan erreferentea den Esther Ferrer artistaren lana eta diskurtsoa ezagutu eta gero, geure buruak erronka berri honi eusteko prest ikusi ditugu. Performance-aren bidez eta klasean landutako "La crítica de las Herramientas" lana erreferentziatzat hartuta Illich-ek proposatutako Kontraproduktibitatearen fenomenoa azaldu ziguten. Honetarako material eskasa eta gure gorputzak erabili ditugu. Helburua klasekideak deskolokatzea izan da, eta deskolokatze horretatik abiatuta hausnarketa sustatzea.



Bigarren performanza:

 Honako hauek Illich-en beste testu batean oinarrita zeuden. Lehenengo taldean, bi ilaratan banatu digu, eta esaldi batzuk esaten zituzten, guk memorizatu behar genituenak, eta gero beraiei esan behar genituen. Esaldia txarto esanez gero, ilaretatik botatzen zintuzten, eta ezin zenuen berriz saiatu.

Honekin adierazi nahi zuten ideia zen, hezkuntza batzuetan bideratzen digula guztiok berdina pentsatzera eta egitera, eta atal bat ezberdin esaten baduzu, hori okerra izango zela.
Bigarren performancean galdera pertsonalak egiten ziguten (Zein zen  gure janari gustokoena, gure kirola...) Pertsona orok gustu ezberdinak ditugu, eta guztiok esaterakoan txarto zegoela adierazten ziguten, eta hainbat aldiz eginez gero bilatzen zutena zen guztiok erantzun berdina izatea, guztiok alienatzeko eta libre pentsatzen ez usteko.

Performance honetan borobil bateak jarri ziguten eta ikasi genuen, saiatu behar garela besteongan influentzia ez izatera, pertsona ezberdinak gara sentitzen eta pentsatzen dugu ezberdin eta.

Hirugarren performanza:
Kasu honetan beste aktibitate bat proposatu ziguten.

Comentarios

Entradas populares de este blog

esther ferrer

zehaztapen mailak

SARRERA