zehaztapen mailak

      MAILAK
Ezaugarriak
1.MAILA
         2.MAILA
3.MAILA

Dokumentua
HEZIBERRI  (Euskal Herrian)
LOMCE  (Espainian)
OCD-a  edo DCB (Oinarrizko Kurrikulum Diseinua)
IPC (Ikastetxeko Proiektu Curricularra) edo PCC
-Gelako Programazioa
Irakaslea
Unitate Didaktikoa
Programazio Didaktikoa

Definizioa
-Gobernutik inposatutako dokumentua ikastetxeek jarraitu behar dituztena.
-Homogeneoa. Jarraibide batzuk jarraitu behar direnak.
-Zer ikasi?Nola?Noiz?Zertarako? Hau guztia  erantzuten dute ikasteri eta ebaluatzeari.
-Marko orokorra da non preskripzio eta orientazio multzo bat formulatzen den hezkuntza eskolarraren asmo eta estrategia egokienei buruz
-Ikastetxe bateko baldintzatzaileak kontuan hartuta, oinarrizko curriculuma materializatzeko hartzen diren erabakiak
-Heziketa ziklo bakoitzean dauden alorretarako Unitate Didaktikoen multzoa, hauek ordenatuta eta sekuentzializatuta azaltzen direlarik

Izaera
-Derrigorrezkoa
-Gidatzailea eta preskriptiboa
-Zentro konkretu batentzat, Orokorra eta Gidatzailea
Irakaskuntza-Ikaskuntza prozesuaren planifikatzailea

-Didaktiko-antolatzailea. Talde jakin batean irakaskuntza-ikaskuntza prozesuaren planifikatzailea.
Arduraduna
Egilea
-Gobernua/Ez digu Espainiak inposatzen autonomia daukagulako.
-Hezkuntza administrazioa
·       Zientzia eta Hezkuntza Ministerioa (MEC)
·       Erkidego konpetentziadunak
-Ikastetxe bakoitzak (irakasle taldeak), klaustroak

-Irakasle taldea: edukien irakaskuntza koherentzia eta progresio egoki bat bermatzeko

Irakasle taldea. Ziklo edo maila jakin bateko irakasleak.

Baldintzatzaileak


-UNESCO, OCDE, BANCO MUNDIAL. Hau guztia Europatik dator.

-Legeak: Hezkuntza Sistemaren ordenamendu lege eta erkidegoetakoa
Heziberri proiektuak
Hezkuntza proiektuak
-Oinarrizko Curriculum Diseinua
-Ikastetxearen errealitatearen ezagutza
-Ikasgelako programazioa
-Gizabanakoen programazioa


Osagarriak
-Zer ikasi?Nola?Noiz?Zertarako? Hau guztia  erantzuten dute ikasteri eta ebaluatzeari.

-Helburu orokorrak
-Etapako Alor Kurrikularrak
-Alorretako helburu orokorrak
-Alorretako eduki-blokeak
-Orientazio didaktikoak eta ebaluatzekoak
Helburuak, edukiak, metodolgia, antolamendua, materialak, finantzazioa, kudeaketa eta ebaluazioa

-Zikloetako helburu orokorrak
-Edukien saila eta sekuentziazioa
-Metodologia orientabideak
-Espazioa eta denbora antolatzeko irizpideak
-Ebaluazio irizpideak
Helburuak, planifikazioa, denboralizazioa, ebaluazioa eta antolaketa

-Zikloko eta ikasturte bakoitzeko helburu zehatz eta espezifikoak.
-Ikasturte bakoitzeko edukien planifikazio edo banaketa.
-Ikaskuntzaren denboralizazioa
-Ebaluazio jarduerak
-Erabili behar den didaktikazko materialen antolaketa.

Adibidea

Heziberri
Lomce


Orixe BHI

Urtxintxa

Comentarios

Entradas populares de este blog

esther ferrer

SARRERA