zehaztapen mailak
Ezaugarriak
|
2.MAILA
|
3.MAILA
| |
Dokumentua
|
HEZIBERRI (Euskal Herrian)
LOMCE (Espainian)
OCD-a edo DCB (Oinarrizko Kurrikulum Diseinua)
|
IPC (Ikastetxeko Proiektu Curricularra) edo PCC
|
-Gelako Programazioa
Irakaslea
Unitate Didaktikoa
Programazio Didaktikoa
|
Definizioa
|
-Gobernutik inposatutako dokumentua ikastetxeek jarraitu behar dituztena.
-Homogeneoa. Jarraibide batzuk jarraitu behar direnak.
-Zer ikasi?Nola?Noiz?Zertarako? Hau guztia erantzuten dute ikasteri eta ebaluatzeari.
-Marko orokorra da non preskripzio eta orientazio multzo bat formulatzen den hezkuntza eskolarraren asmo eta estrategia egokienei buruz
|
-Ikastetxe bateko baldintzatzaileak kontuan hartuta, oinarrizko curriculuma materializatzeko hartzen diren erabakiak
|
-Heziketa ziklo bakoitzean dauden alorretarako Unitate Didaktikoen multzoa, hauek ordenatuta eta sekuentzializatuta azaltzen direlarik
|
Izaera
|
-Derrigorrezkoa
-Gidatzailea eta preskriptiboa
|
-Zentro konkretu batentzat, Orokorra eta Gidatzailea
|
Irakaskuntza-Ikaskuntza prozesuaren planifikatzailea
-Didaktiko-antolatzailea. Talde jakin batean irakaskuntza-ikaskuntza prozesuaren planifikatzailea.
|
Arduraduna
Egilea
|
-Gobernua/Ez digu Espainiak inposatzen autonomia daukagulako.
-Hezkuntza administrazioa
· Zientzia eta Hezkuntza Ministerioa (MEC)
· Erkidego konpetentziadunak
|
-Ikastetxe bakoitzak (irakasle taldeak), klaustroak
-Irakasle taldea: edukien irakaskuntza koherentzia eta progresio egoki bat bermatzeko
|
Irakasle taldea. Ziklo edo maila jakin bateko irakasleak.
|
Baldintzatzaileak
|
-UNESCO, OCDE, BANCO MUNDIAL. Hau guztia Europatik dator.
-Legeak: Hezkuntza Sistemaren ordenamendu lege eta erkidegoetakoa
|
Heziberri proiektuak
Hezkuntza proiektuak
-Oinarrizko Curriculum Diseinua
-Ikastetxearen errealitatearen ezagutza
|
-Ikasgelako programazioa
-Gizabanakoen programazioa
|
Osagarriak
|
-Zer ikasi?Nola?Noiz?Zertarako? Hau guztia erantzuten dute ikasteri eta ebaluatzeari.
-Helburu orokorrak
-Etapako Alor Kurrikularrak
-Alorretako helburu orokorrak
-Alorretako eduki-blokeak
-Orientazio didaktikoak eta ebaluatzekoak
|
Helburuak, edukiak, metodolgia, antolamendua, materialak, finantzazioa, kudeaketa eta ebaluazioa
-Zikloetako helburu orokorrak
-Edukien saila eta sekuentziazioa
-Metodologia orientabideak
-Espazioa eta denbora antolatzeko irizpideak
-Ebaluazio irizpideak
|
Helburuak, planifikazioa, denboralizazioa, ebaluazioa eta antolaketa
-Zikloko eta ikasturte bakoitzeko helburu zehatz eta espezifikoak.
-Ikasturte bakoitzeko edukien planifikazio edo banaketa.
-Ikaskuntzaren denboralizazioa
-Ebaluazio jarduerak
-Erabili behar den didaktikazko materialen antolaketa.
|
Adibidea
|
Heziberri
Lomce
|
Orixe BHI
|
Urtxintxa
|
Comentarios
Publicar un comentario